|
|||
|
Naše komunikace![]() Pružná komunikace je jednou z priorit naší společnosti. PATENTSERVIS přijímá pokyny od svých klientů 24 hodin denně. Odborní pracovníci, kteří jsou schopni reagovat věcně na požadavky klienta, jsou přítomni ve všední dny již od 8.30 až do 19.30 hodin. S našimi klienty a partnery komunikujeme následujícími jazyky: česky, slovensky, anglicky, německy, španělsky, francouzsky, italsky, rusky, polsky a maďarsky. V současné době jsme v zájmu časových úspor schopni komunikovat také prostřednictvím videokonference jak s našimi významnými tuzemskými klienty, tak i zahraničními zástupci ze vzdálených teritoriích, popř. s kýmkoli dalším. Přímá komunikace mezi jednotlivými útvary v rámci společnosti, i mezi jednotlivými dislokovanými evropskými kancelářemi, urychluje jednotlivé úkony a řešení konkrétních případů.
Svým klientům nabízíme unikátní službu
„last minute filing“, tj. přihlašování na poslední chvíli v mimořádných případech v zájmu zamezení nebezpečí z prodlení. Sledujeme průběžně všechny termíny a v případě nebezpečí z prodlení
sami kontaktujeme klienta
s žádostí o instrukce. Klienta také pravidelně informujeme o průběhu případu a návrzích dalšího postupu, aby do jeho řešení mohl kdykoliv vstoupit svými instrukcemi.
| ||
© 2006 PATENTSERVIS Praha
|